Vrácení | Reklamace | Výměna zboží

Vyskytl se problém či vada na zboží zakoupeném v e-shopu SMARTYdům.cz? I tato situace bohužel může nastat, proto máte zcela jistě právo na vrácení, reklamaci zboží či jeho výměnu. Průběh celého procesu vám budeme chtít maximálně usnadnit a vyřídit veškeré záležitosti, jak nejrychleji to bude možné. K vaši reklamaci budeme vždy přistupovat podle našeho nejlepšího svědomí a vědomí. Reklamaci obvykle vyřídíme během 5 pracovních dnů od převzetí zboží. Postupujte prosím podle tohoto on-line průvodce.

 

 

Vyřízení vaši reklamace
 

Vaši reklamaci obvykle vyřídíme během 5 pracovních dnů od doručení zásilky. Výsledek reklamace vám vždy předem sdělíme. Peníze odešleme do 3 pracovních dnů od vašeho souhlasu s výsledkem reklamace.

V případě problémů či dotazů nás neváhejte kontaktovat na reklamace@smartydum.cz