Vrácení | Reklamace

Vyskytl se problém či vada na zboží zakoupeném v e-shopu SMARTYdům.cz? I tato situace bohužel může nastat, proto máte zcela jistě právo na vrácení či reklamaci zboží. Průběh celého procesu vám budeme chtít maximálně usnadnit a vyřídit veškeré záležitosti, jak nejrychleji to bude možné. Připravili jsme pro vás návod, podle kterého prosím postupujte. K vaši reklamaci budeme vždy přistupovat podle našeho nejlepšího svědomí a vědomí. Reklamaci obvykle zvládneme během 5 pracovních dnů od převzetí zboží.


Jak postupovat v případě reklamace

  1. Vytiskněte a vyplňte Reklamace SMARTYdům (Pro Odstoupení od smlouvy i Reklamaci)
  2. Zboží prosím pečlivě zabalte, nejlépe do kartónové krabice či ochranného obalu, aby nedošlo k dalšímu k poškození. Do krabice přiložte vyplněný formulář. Zboží vždy posílejte kompletní. Zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato.
  3. Celou zásilku poté pošlete na naši adresu:
HLDK s.r.o - Reklamace
Vratimovská 624/11
71800 Ostrava-Kunčičky
 
nebo můžete zaslat službou Mezi Námi:
 
Kontaktní údaje:
SMARTYdům.cz
+420 608 520 504
 
Cílové Výdejní místo:
Vratimovská 624/11
Ostrava Kunčičky 718 00
Homola a.s.
 
Vyřízení vaši reklamace
 

Vaši reklamaci obvykle vyřídíme během 5 pracovních dnů od doručení zásilky. Výsledek reklamace vám vždy předem sdělíme. Peníze odešleme do 3 pracovních dnů od vašeho souhlasu s výsledkem reklamace.

Jak postupovat v případě výměny zboží >

V případě problémů či dotazů nás neváhejte kontaktovat na reklamace@smartydum.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení