Výměna zboží

Nejste spokojeni se zbožím či vám nevyhovuje? Kontaktujte nás, rádi vám vyjdeme vstříc. Zakládáme si totiž na tom, abychom měli pouze maximálně spokojené zákazníky. Výměnu co nejrychleji zařídíme a také vám pomůžeme s výběrem nové varianty. Kontaktujte nás na reklamace@smartydum.cz nebo na +420 608 520 504


Za jakých podmínek vám vyměníme zboží

  • Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice a dalšího příslušenství
  • Zboží nesmí jevit žádné známky běžného používání
  • Zboží musí být zakoupeno na www.smartydum.cz
  • Zboží nesmí být posláno na dobírku, v tomto případě nebude zásilka převzata

Jak postupovat při výměně

  1. Vytiskněte a vyplňte Reklamace SMARTYdůmnezapomeňte uvést, za jaký typ si přejete zboží vyměnit.
  2. Zboží prosím pečlivě zabalte, nejlépe do kartónové krabice či ochranného obalu, aby nedošlo k dalšímu k poškození. Do krabice přiložte vyplněný formulář. Zboží vždy posílejte kompletní. Zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato.
  3. Celou zásilku poté pošlete na naši adresu:
HLDK s.r.o - Reklamace
Vratimovská 624/11
71800 Ostrava-Kunčičky
 
nebo můžete zaslat službou Mezi námi:
 
Kontaktní údaje:
SMARTYdům.cz
+420 608 520 504
 
Cílové Výdejní místo:
Havířov - Město
Dlouhá třída 903/24a
HELKON

Po přijmutí zásilky a po dohodě s vámi ihned zašleme nový produkt. Obvykle to zvládneme během 5 pracovních dnů od přijmutí zásilky.

Jak postupovat v případě reklamace >

V případě problémů či dotazů nás neváhejte kontaktovat na reklamace@smartydum.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení