Výměna zboží
Nejste spokojeni se zbožím či vám nevyhovuje? Kontaktujte nás, rádi vám vyjdeme vstříc. Zakládáme si totiž na tom, abychom měli pouze maximálně spokojené zákazníky. Výměnu co nejrychleji zařídíme a také vám pomůžeme s výběrem nové varianty. Kontaktujte nás na reklamace@smartydum.cz nebo na +420 608 520 504
Za jakých podmínek vám vyměníme zboží
- Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice a dalšího příslušenství
- Zboží nesmí jevit žádné známky běžného používání
- Zboží musí být zakoupeno na www.smartydum.cz
- Zboží nesmí být posláno na dobírku, v tomto případě nebude zásilka převzata
Jak postupovat při výměně
- Vytiskněte a vyplňte Reklamace SMARTYdům, nezapomeňte uvést, za jaký typ si přejete zboží vyměnit.
- Zboží prosím pečlivě zabalte, nejlépe do kartónové krabice či ochranného obalu, aby nedošlo k dalšímu k poškození. Do krabice přiložte vyplněný formulář. Zboží vždy posílejte kompletní. Zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato.
- Celou zásilku poté pošlete na naši adresu:
Po přijmutí zásilky a po dohodě s vámi ihned zašleme nový produkt. Obvykle to zvládneme během 5 pracovních dnů od přijmutí zásilky.
Jak postupovat v případě reklamace >
V případě problémů či dotazů nás neváhejte kontaktovat na reklamace@smartydum.cz